Weekenddienst / Avonddienst regeling

De praktijk is gesloten tot maandag 17 mei, dan zijn wij telefonisch weer bereikbaar vanaf 8:15 uur.

Voor zeer dringende spoedgevallen zoals acute pijn, nabloedingen en ongevallen kunt u terecht bij de tandarts van de spoeddienst:

Dinsdag 11 mei t/m woensdag 12 mei 17:00 wordt de spoeddienst waargenomen door:
Tandartspraktijk SaChaLo, Kerkveld 2 in Meijel. Tel: 077- 466 07 92

Woensdag 12 mei 17:00 t/m maandag 17 mei wordt de spoeddienst waargenomen door:
Fincken Tandartsen, Burgemeester Aquariusstraat 9 in Haelen. Tel: 0475- 58 24 42.

Voor reparatie of klachten aan uw kunstgebit kunt u terecht bij Tandprothetische praktijk Yvette van Cromvoirt, Pastoor Huijbenplein 21 in Panningen. Tel: 077- 400 01 28.

Maatregelen rondom het Coronavirus:

Omdat handhygiëne bij deze virusuitbraak een belangrijk bron van besmetting blijkt te zijn, zullen wij u bij betreden van de praktijk vragen uw handen te  desinfecteren met
handalcohol. We verzoeken u daarna uw gezicht en zaken zoals mobiele telefoons niet meer aan te raken. In de wachtruimte en bij het maken van afspraken proberen we met elkaar zo goed mogelijk de 1,5 meter afstand te bewaren die door de Rijksoverheid wordt geadviseerd.

Nog wat extra aanwijzingen:

• Kom niet te vroeg, dus liefst vlak voor de afspraaktijd bij ons binnen.
  • Volg de aanwijzingen van ons personeel op.
  • Kom alleen naar uw afspraak, indien strikt noodzakelijk mag maximaal 1 ouder of begeleider   meekomen.
  • Verlaat na uw behandeling zo spoedig mogelijk de praktijk.Wij zullen u ontvangen met een glimlach maar u de hand niet schudden.
    Voor sommige behandelingen zullen we u 1 minuut laten spoelen.
    In de behandelkamer houden we ons aan de Richtlijn Infectiepreventie in Mondzorgpraktijken en hebben we aanvullende hygiënemaatregelen genomen.Wij danken u voor uw begrip.